Verkoopsvoorwaarden

Prijzen en betaling

Alle vermelde prijzen zijn steeds inclusief btw en alle andere taksen die verplicht zijn door de klant te dragen. Indien er vervoers-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld. De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. Alle bestellingen dienen online te worden betaald vooraleer de goederen worden verstuurd.

We vinden het belangrijk dat je bij Liefvoorelkaar.be online veilig en met plezier kan winkelen.

Dankzij onze betaalpartner Mollie beschikken we over een actueel, veilig en betrouwbaar betaalsysteem. Je kan dus met een gerust hart online betalen met:

  • Bancontact – Mister Cash
  • VISA / MasterCard
  • Ideal
  • Overschrijving
  • Belfius Direct Net
  • KBC/CBC-Betaalknop

Zakelijke klanten met een BTW-nr kunnen ACHTERAF een verkoopfactuur aanvragen via karen@liefvoorelkaar.be maar dienen eveneens online hun bestelling te plaatsen én meteen af te rekenen.

Voorraad en levering

Als je een product wil bestellen zie je meteen of het al dan niet in voorraad is. Producten die in voorraad zijn, verstuur ik binnen 1 à 2 werkdagen nadat ik je bestelling ontvangen heb. Is het gewenste product tijdelijk uit voorraad? Het is terug leverbaar vanaf het moment dat het weer in stock staat op de webshop. Van zodra ik ook je betaling ontvangen heb, maak ik je pakje verzendklaar en zal het opgestuurd worden met bpost. Nadat ik je bestelling ingepakt heb en deze bezorgd heb bij bpost, ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen via http://track.bpost.be/

Producten worden voorlopig enkel geleverd in België (€5,95) en Nederland (€9,95). Onze pakjes worden geleverd door bpost. De levering van producten zal in de mate van het mogelijke gebeuren binnen het het tijdstip dat in de individuele orderbevestiging is doorgegeven. Het pakje wordt bezorgd op het adres dat je doorgeeft als leveradres. Als er niemand thuis is bij levering, zal de koerier een kaartje in de brievenbus achterlaten. Zo weet je waar en vanaf wanneer je het pakje kan afhalen. Foutieve doorgegeven leveringsadressen zijn de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen aanleiding geven tot extra levertijd en extra kosten, en vallen buiten mijn verantwoordelijkheid.

De vermelde leveringstermijnen zijn niet bindend, maar worden louter als aanwijzing gegeven. Geen enkele vertraging in levering kan aanleiding geven tot verbreking van de koop of betaling van schadevergoedingen ten voordele van de koper, behoudens in geval van opzettelijke vertraging.

Ik ben niet verantwoordelijk voor vertraging of verlies door bpost. Maar ik besef wel dat het voor jou niet leuk is als een besteld cadeautje te laat dreigt aan te komen voor de verjaardag van je zus, bijvoorbeeld. In zulke gevallen zal ik een extra effort doen om het probleem op te lossen… ook als dat betekent dat dat ik ‘s avonds laat nog in pyjama een levering zelf moet doen. Je kan je bestelling ook altijd zelf én gratis komen afhalen.

Ik heb het recht gedeeltelijke leveringen te verrichten, maar ook om een levering uit te stellen zo lang deze onvolledig is. Ik zal in ieder geval nooit beslissen om een levering uit te stellen zonder je daarvan op de hoogte te brengen, of zonder samen met jou een gepaste oplossing te zoeken. Indien je je bestelling wenst te annuleren omwille van een uitgestelde levering, zullen eventueel betaalde sommen integraal terugbetaald worden (weliswaar zonder interest of andere compensatie).

Eigendomsvoorbehoud

Goederen die geleverd werden zullen het eigendom van Karen Devriese EZ blijven totdat de volledige betaling gebeurd is, inclusief alle kosten en lasten, interesten en vergoedingen. Bij een niet betaling heeft Karen Devriese EZ het recht de goederen terug te nemen op kosten van de koper.

Klachten en beschadigde artikelen

Klachten en elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkomingen van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moet binnen de 8 dagen na levering worden gemeld via karen@liefvoorelkaar.be, op straffe van verval van elk recht. Met andere woorden: laat het mij metéén weten als je levering beschadigd arriveert, dan kunnen we een redelijke oplossing zoeken die voor iedereen werkt.

Retour

Natuurlijk hoop ik dat je tevreden bent met je aankoop. Wil je echter toch iets retourneren of ruilen, dan kan dat gratis binnen een termijn van 14 dagen vanaf de dag van de levering. Indien je langer dan 14 dagen wacht, zijn de retourkosten voor jouw rekening. Je kan de retour eenvoudig zelf regelen via het retour-portaal.

Stuur mij altijd eerst een mailtje met foto’s en uitleg, dan bekijken we samen wat het probleem is, en hoe we het best kunnen oplossen. Je kan de bestelling ook gratis retourneren door ze terug te brengen naar Gingelom.

Gepersonaliseerde producten kan ik nooit terugnemen maar indien ze beschadigd arriveren, wil ik ze eventueel wel kosteloos vervangen.
Elke situatie is anders, dus mail/bel/whatsapp mij en we lossen het op!

karen@liefvoorelkaar.be
+32 467 003 012

Overmacht

Karen Devriese EZ is niet aansprakelijk voor vertragingen omwille van gebeurtenissen buiten onze normale controle. Hieronder vallen productieonderbrekingen, werkkrachten, transportvertragingen, stakingen, werkonderbrekingen, Corona-uitbraken en/of preventieve quarantaines, pakjesdrukte bij bpost, of andere hindernissen die zowel onszelf of onze leveranciers kunnen raken – ook al zijn deze voorzienbaar/aangekondigd.

Kortingen

Kortingen en kortingscodes zijn niet cumuleerbaar, tenzij anders vermeld.
Kortingen en kortingscodes zijn doorgans wél geldig op uitverkoop en tijdelijk afgeprijsde artikelen, tenzij anders vermeld.