Vaak gestelde vragen

Assortiment

Op liefvoorelkaar.be vind je een 50-tal multifunctionele standaard wenskaarten en toffe sets van minikaartjes, plus handige extra’s zoals enveloppen en postzegels. We moeten ergens beginnen 🙂

Op termijn mag je ook luxekaarten verwachten, limited edition kaartensets, en vanaf november wil ik zelfs een gift shop openen met allerlei lieve cadeautjes, al dan niet in papier.

Je kan het assortiment best samenvatten als ‘alles waar je iemand blij mee kan maken’.

Ikke, Karen Devriese van Studio Pixel. Ik ben – naast trotse webshop-eigenaar – ook al 15 jaar grafisch ontwerper en fotograaf.

Alle designs, illustraties en handgeschreven tekst zijn van mijn hand. Vooral mijn herkenbare handschrift is een zegen, daardoor kan ik ook gepersonaliseerde kaartjes aanbieden in exact dezelfde stijl als de vaste collectie.

Verzending

  • Alle bestellingen worden via bpost geleverd. Verzendkosten zijn €5,95 voor België en €9,95 voor Nederland.
  • Dringende bestellingen kan je ook gratis komen afhalen bij mij thuis, maar uitsluitend op afspraak. Ik ben géén fan van surprise visits 😉
  • In uitzonderlijke noodgevallen, als het écht niet anders kan, mag je het in het holst van de nacht komen halen, of spring ik ‘s avonds laat nog in pyjama in m’n auto om je pakketje hoogstpersoonlijk te leveren. Uitzonderlijk dus, in noodgevallen. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar ‘ruim op tijd’ en ‘netjes binnen de kantooruren’.
  • ‘Downloadables’ worden via standaard verzending gratis digitaal verzonden.

Voorlopig wordt enkel verzonden binnen België (€5,95) en -mits supplement van € 4,00- ook naar Nederland (€9,95).

Producten die in voorraad zijn, verstuur ik binnen 1 à 2 werkdagen nadat ik je bestelling ontvangen heb. Is het gewenste product tijdelijk uit voorraad? Het is terug leverbaar vanaf het moment dat het weer in stock staat op de webshop. Van zodra ik ook je betaling ontvangen heb, maak ik je pakje verzendklaar en zal het opgestuurd worden met bpost.

Yes! Nadat ik je bestelling ingepakt heb en deze bezorgd heb bij bpost, ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen via http://track.bpost.be/.

Als er niemand thuis is bij levering, zal de koerier een kaartje in de brievenbus achterlaten. Zo weet je waar en vanaf wanneer je het pakje kan afhalen. Foutieve doorgegeven leveringsadressen zijn de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen aanleiding geven tot extra levertijd en extra kosten, en vallen buiten mijn verantwoordelijkheid.

De vermelde leveringstermijnen zijn niet bindend, maar worden louter als aanwijzing gegeven. Geen enkele vertraging in levering kan aanleiding geven tot verbreking van de koop of betaling van schadevergoedingen.

Ik ben niet verantwoordelijk voor vertraging of verlies door bpost. Maar ik besef wel dat het voor jou niet leuk is als een besteld cadeautje te laat dreigt aan te komen voor de verjaardag van je zus, bijvoorbeeld. In zulke gevallen zal ik een extra effort doen om het probleem op te lossen… ook als dat betekent dat dat ik ‘s avonds laat nog in pyjama een levering zelf moet doen.

Je kan je bestelling ook altijd zelf én gratis komen afhalen, als je zeker wil zijn dat je ‘t op tijd hebt.

Ik heb het recht gedeeltelijke leveringen te verrichten (indien ik dat nodig acht, en dan is dat op mijn kosten), maar ook om een levering uit te stellen zo lang deze onvolledig is (want deelleveringen zijn echt niet goed voor het milieu).

Ik zal in ieder geval nooit beslissen om een levering uit te stellen zonder je daarvan op de hoogte te brengen, of zonder samen met jou een gepaste oplossing te zoeken. Indien je je bestelling wenst te annuleren omwille van een uitgestelde levering, zullen eventueel betaalde sommen integraal terugbetaald worden (weliswaar zonder interest of andere compensatie).

Tip: Bestel gewoon nooit producten die als ‘niet voorradig’ aangegeven staan op de website, misschien is dat nog het gemakkelijkste voor iedereen 😉

Betaling

Deze website werkt met Mollie voor veilig online betalen. Liefvoorelkaar.be aanvaardt Bancontact/MisterCash, Visa en Mastercard, maar ook Ideal en rechtstreeks betalen via een Belfius- en KBC-betaalknop behoort tot de mogelijkheden. Indien online betalen niet lukt, kan je ook een manuele overschrijving doen.

Of iets wordt terugbetaald, en of ik iets opstuur vooraleer ik je betaling heb ontvangen, hangt echt héél erg hard af van de situatie. Soms is dat het enige faire dat ik kan doen, soms is het heel erg unfair als je dat van mij verwacht. Elk geval zal apart bekeken worden.

Lees zeker ook de algemene voorwaarden na.

Liefvoorelkaar.be is gericht op particulieren, dus alle prijzen die op de website vermeld staan, zijn inclusief 21% btw.

Indien je toch graag een factuur ontvangt, mail dan aub achteraf je facturatiegegevens en bestelnummer door naar karen@liefvoorelkaar.be. Ik bezorg je met plezier een correcte factuur voor de bestelling die je online hebt doorgegeven (én betaald!).

Zakelijke klanten met een BTW-nr kunnen ACHTERAF een verkoopfactuur aanvragen via karen@liefvoorelkaar.be maar dienen eveneens online hun bestelling te plaatsen én meteen af te rekenen.

Klachten en retours

Klachten en elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkomingen van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moet binnen de 8 dagen na levering worden gemeld via karen@liefvoorelkaar.be, op straffe van verval van elk recht.

Met andere woorden: laat het mij metéén weten als je levering beschadigd arriveert, dan kunnen we een redelijke oplossing zoeken die voor iedereen werkt.

Natuurlijk hoop ik dat je tevreden bent met je aankoop. Wil je echter toch iets retourneren of ruilen, dan kan dat gratis binnen een termijn van 14 dagen vanaf de dag van de levering. Indien je langer wacht dan 14 dagen, zijn de retourkosten voor jouw rekening. Je kan de retour heel eenvoudig regelen via het retour-portaal.

Stuur mij altijd eerst een mailtje met foto’s en uitleg, dan bekijken we samen wat het probleem is, en hoe we het best kunnen oplossen. Je kan de bestelling ook gratis retourneren door ze terug te brengen naar Gingelom.

Gepersonaliseerde producten kan ik nooit terugnemen maar indien ze beschadigd arriveren, wil ik ze wel kosteloos vervangen. Elke situatie is anders, dus mail/bel/whatsapp mij en we lossen het op!

Credits

Ikke, Karen Devriese van Studio Pixel. Ik ben – naast trotse webshop-eigenaar – ook al 15 jaar grafisch ontwerper en fotograaf.

Alle designs, illustraties en handgeschreven tekst zijn voorlopig nog van mijn hand. Vooral mijn herkenbare handschrift is een zegen, daardoor kan ik ook gepersonaliseerde kaartjes aanbieden in exact dezelfde stijl als de vaste collectie.

Ik hoop binnenkort daarnaast ook enkele ‘limited edition sets’ van guest designers aan te bieden. Daar wordt achter de schermen volop over nagedacht!

Da’s mijn vriendin, Saskia Knaps van Studio Sa’qia

Voor mezelf ontwerpen gaf mij te veel keuzestress, ik ben een hopeloze uitsteller, én ik heb een vriendin die een kei is in branding… was een no-brainer, eigenlijk.

Saskia heeft het logo en kleurenpalet gematcht met mijn no-nonsense designstijl en smaak… et voilà! Ik was echt meteen verkocht!

By the way; Saskia is in het liefvoorelkaar-filmpje te zien als postbode, heb je haar al gespot?

Mijn website guy is superhero Cedric van Bright Bytes! Wat zou ik in godsnaam zonder ‘m beginnen?

Cedric kent WordPress als z’n broekzak, weet alles over betaalplatformen, SendCloud, Facebook ads, … én heeft stalen zenuwen + engelengeduld! Da’s geen overbodige luxe met een all-over-the-place klant als ik 🙂

Aanrader voor iedereen die tegen een zeer schappelijke prijs een website en/of webshop wil die fantastisch goed werkt én waar je zelf mee aan de slag kan achteraf.

OMG, Dwayne Daniels van LOOK!

Het script heb ik zelf geschreven, en de productie heb ik ook grotendeels zelf gedaan, maar zonder Dwayne had ik nooooooit op het scherm gekregen wat er in mijn hoofd zat. Hij heeft regie, camerawerk én montage gedaan met evenveel enthousiasme alsof het voor zichzelf was. Wat een talent, en wat een klantenservice!.

Blij dat je ‘t vraagt, want ik raak daar maar niet over uitgepraat!

De hoofdrol was sowieso voor de 11-jarige Lila. Lila heeft al heel wat ervaring als fotomodel, maar video was voor haar een relatief nieuwe ervaring. Wat een talent! Ik heb haar speciaal gekozen omdat ze zo hard op mij lijkt toen ik zelf 11 was, en ik heb er geen seconde spijt van gehad.

Haar zusje in het filmpje is ook echt haar zus, Flo. Dat was het makkelijkste met die Corona-bubbels en zo, maar ze was als ervaren kindmodel ook gewoon de perfecte keuze.

Wat een talent hebben die twee! De opnames waren ruim twee uren vroeger rond dan voorzien, omdat alles gewoon zo snel al fantastisch op beeld stond. Je kan Lila en Flo allebei via castingteam boeken voor commercials en fashion shoots.

De mama in het filmpje, dat ben ik. No comment 😀 ‘t Is ontzettend raar om mijn cameraschuwe zelf te zien acteren. De postbode is mijn vriendin Saskia, en superheld opa is mijn über-behulpzame buurman Tonny. Andere buren hebben ons een locatie en een fiets geleend.. ‘t was echt een gezamelijke effort.

Hartelijk dank aan iedereen die zo lief was om mee te werken!

Contact

Nog vragen?

Als je ‘t antwoord hier niet vindt, mag je mij altijd mailen.
Of bellen, maar enkel als ‘t dringend is.